Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dator

Postat av Låst konto 466946694 den 21 Augusti 2004, 19:48
0 kommentarer · 147 träffar
Hej hej, nu behöver jag eran hjälp igen. Jo det är så att jag tänkt och köpa ett Uppgraderingspaket till min dator, men undar då vilken man ska ta, http://www.komplett.se/k/kl.as p?bn=10300 alla här skulle jag kunna tänka mej betala för, förutom doom paketet. Vilket är bäst helt enkelt, vill självklart ha bra fps i cs:s och andra fina spel. Är det intregerade ljudkort i dom här modekoten? tack på förhand, sorry för min taskiga svenska!!

jag har ett amd althon xp 2200+ 1.8 ghz, blire stor skillnad om man köper nytt?

jag har ett Excalibur 9800 radeon 120mb, men jag tror att jag har ett intregerat ljudkort, har iaf ett nforce ljudkort lr nått :) och hårddisk har jag så det räcker. och sen har jag 768 mb ram av nått PC2700, kan man blanda PC3200 och pc2700? yeye hoppas ni kan svara på lite frågor iaf. tack på förhand!! blev riktigt rörig :PP men hoppas ni fattar..

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..