Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bärbar dator

Postat av MalyyZ~ den 11 December 2007, 22:44
4 kommentarer · 118 träffar
Nu är det så att jag tänkt köpa en ny dator. Valet föll på en bärbar, då jag vill kunna ta med mig den lite överallt.

jag har kikat runt lite, men jag kan inte bestämma mig för någon produkt. Varifrån jag ska köpa spelar inte så jättestor roll. men känns som om jag vill ha bra garanti, eftersom jag är lite småklumpig. :P
jag har också några småfunderingar. Det är om jag ska köpa en lite bättre, eller lite sämre bärbar. Köper jag eb lite sämre, som med mina mått mätt är ca 1GB ram, kanske 1,73Ghz processor. eller sådär. köper jag en sådan, behåller jag min stationära. Men å andra sidan,funderar jag på en med 2Gb ram, kansk2 Ghz processor, men då säljer jag min stationära.

Det jag ränkt göra med datorn, är väl mest att surfa runt, spela poker, plugga osv. Kanske spela cs på sin höjd. Frågan är då om jag behöver den bättre av dem, eller om jag kan nöja mig med den billiga?

pris ja. allas stora problem. jag lägger nog max ut 7-8000 för dne bättre, men kanske 4000-5500 för den billigare varianten.

SÅ jag undrar, hur ska ajg göra, och vad rekommenderar ni för hårdvara. operativsystem?

M.V.H MalyyZ~

Vilket operativsystem är bäst?

4 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..