1
Energimätarproblem
Postat av Aliazz den 3 December 2007, 12:11
6 kommentarer · 56 träffar
Jag har en bärbar dator, och nu har den börjat jävlas. när jag startar den så kommer det inte upp någon ikon för Batteriet(växelström) om man har fullt batteri.
Och då funkar varken tangentbordet eller musplattan. och om jag trycker på ”stänga av datorn” så laggar datorn fast.
Då drar jag ut strömkablen och batteri så den dör. och startar den igen, och då funkar allt som det ska!? energimätaren syns och tangentbordet och musplattan funkar helst som det ska. Och då funkar allt som det ska och det går att stänga av den som vanligt.
Och nästa gång jag startar datorn så är det samma fel igen, och fram och tillbaka så håller den på.
Någon som vet vad det kan vara för fel? Vilket liten tips som helst uppskattas.
Vill verkligen få datorn att funka.
Och då funkar varken tangentbordet eller musplattan. och om jag trycker på ”stänga av datorn” så laggar datorn fast.
Då drar jag ut strömkablen och batteri så den dör. och startar den igen, och då funkar allt som det ska!? energimätaren syns och tangentbordet och musplattan funkar helst som det ska. Och då funkar allt som det ska och det går att stänga av den som vanligt.
Och nästa gång jag startar datorn så är det samma fel igen, och fram och tillbaka så håller den på.
Någon som vet vad det kan vara för fel? Vilket liten tips som helst uppskattas.
Vill verkligen få datorn att funka.