1
Problem med 8500gt
Postat av Dick McLongcock den 27 November 2007, 08:51
4 kommentarer · 69 träffar
Tja FB!
Har ett problem med datorn, när jag försöker spela ett nyare spel krånglar rätt hårt typ Kane and Lynch eller Crysis.
Asså allt flytter bra men i ex. Crysis ser det ut som man har nån idiotversion av wallhack.
Så jag tänkte de måste ha nått med drivrutinerna sagt och gjort, uppdatering.
När de va genom fört starta jag om PC:n för att dem skall börja gälla. Vad händer?
Jo, de kommer upp en blå skärmbild som säger nått om nån .dll fil
och man blir tvungen att starta i felsäkert läge och backa tillbaka till förre installationen.
Är det nån som vet hur jag får denna drivrutin att funka?
Mitt OS är Windows XP Pro Essential + SP2
och datorn en:
AMD Athlon 64 AM2 X2 4200+ / 2048MB DDR2/ 520GB / Nvidia 8500GT
ps. Man skulle nog kunna tänka sig ringa till supporten. Men då Fragbite är forumet för dem som gjort allt och kan allt hoppas jag få ett bra tips.
#1. Tror inte de funkar bra för dem flesta som har ähum... "köpt" samma version.
Sen funkar de klockrent i andra nya spel ex. CoD4
#2 tack, ska prova.
#3 Hur stor skillnad kan de vara det här kortet stöder ju också DirectX 10 så de bör hänga med, eller?
Har ett problem med datorn, när jag försöker spela ett nyare spel krånglar rätt hårt typ Kane and Lynch eller Crysis.
Asså allt flytter bra men i ex. Crysis ser det ut som man har nån idiotversion av wallhack.
Så jag tänkte de måste ha nått med drivrutinerna sagt och gjort, uppdatering.
När de va genom fört starta jag om PC:n för att dem skall börja gälla. Vad händer?
Jo, de kommer upp en blå skärmbild som säger nått om nån .dll fil
och man blir tvungen att starta i felsäkert läge och backa tillbaka till förre installationen.
Är det nån som vet hur jag får denna drivrutin att funka?
Mitt OS är Windows XP Pro Essential + SP2
och datorn en:
AMD Athlon 64 AM2 X2 4200+ / 2048MB DDR2/ 520GB / Nvidia 8500GT
ps. Man skulle nog kunna tänka sig ringa till supporten. Men då Fragbite är forumet för dem som gjort allt och kan allt hoppas jag få ett bra tips.
#1. Tror inte de funkar bra för dem flesta som har ähum... "köpt" samma version.
Sen funkar de klockrent i andra nya spel ex. CoD4
#2 tack, ska prova.
#3 Hur stor skillnad kan de vara det här kortet stöder ju också DirectX 10 så de bör hänga med, eller?