1
Uppgraderings kit@komplett
Postat av HEJKANIN den 22 November 2007, 17:08
11 kommentarer · 30 träffar
Tjarrå.
Låt säg att jag har tröttnat på min gammla P3 och vill ha något som de är lite mer fart i.
tex denna:
http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=323784
Hur vet jag då att detta modekort kommer passa i samma fästa som i mitt randomchassi?
Eller äre något man får gissa sig fram, sedan om de inte passar får man helt enkelt byta chassi?
Btw; installera något program på min datorn för några månader sen.
Det var något program som skulle höjja hz på musen på något vis, fast den gjorde det via USB-porten.
Min Mx518 klider finast och jag tänkte installera de på en annan dator med, vad heter programet och kan det vara skadligt för någon annan Usb typ; kamera/mp3spelare att använde det uttaget?
Tanka programet här i formumet och det var någon .exe fil tror jag.
puss
EDITTT;;;
på komplett står de oxå:
1.949:-
Finansieringspris: 70:-/mån (36 mån)
Finansieringspriset är de om man har lite pengar så man pröjjsar 70kr i månad istället för hela summan dirr?
Låt säg att jag har tröttnat på min gammla P3 och vill ha något som de är lite mer fart i.
tex denna:
http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=323784
Hur vet jag då att detta modekort kommer passa i samma fästa som i mitt randomchassi?
Eller äre något man får gissa sig fram, sedan om de inte passar får man helt enkelt byta chassi?
Btw; installera något program på min datorn för några månader sen.
Det var något program som skulle höjja hz på musen på något vis, fast den gjorde det via USB-porten.
Min Mx518 klider finast och jag tänkte installera de på en annan dator med, vad heter programet och kan det vara skadligt för någon annan Usb typ; kamera/mp3spelare att använde det uttaget?
Tanka programet här i formumet och det var någon .exe fil tror jag.
puss
EDITTT;;;
på komplett står de oxå:
1.949:-
Finansieringspris: 70:-/mån (36 mån)
Finansieringspriset är de om man har lite pengar så man pröjjsar 70kr i månad istället för hela summan dirr?
Core 2 Duo, p4 eller AMD Athlon64 ftw!
17 personer har röstat