Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

snälla hjälp med datorn!

Postat av DolMinatoR den 17 November 2007, 13:12
12 kommentarer · 90 träffar
hej ! :( igår natt när jag spelade stötte jag på ett skumt problem först kom det upp en ruta som liknade "sasser" eller vad det heter asså typ så här "datorn kommer stängas av om 59,58" osv då rsade jag datorn innan det var färdigt gick fint , asså sjävla starten , jag använde den i cirka 5 minuter sen får jag bluescreen där det står "påbörjar dumpning av virtuellt minne" och en del annat som jag aldrig hinner läsa , först kunde jag komma in i datorn Ibland. Nu går det typ aldrig inte ens i felsäkert läge , btw så är jag GANSKA säger på att det har något at göra med need for speed pro street för jag installerade det igår och det känne inte som ett samanträffande , tillexempel "råkade jag cracka det" så varje gång man startade kom en ruta liknande cmd upp och det stog lite felmeddelanden i den men bara såsom "could not launch 93j2.21" men kan det ha nåt med mountningen att göra ? för även på något sätt så är min skivläsare master och hårddisken slave :( aja jag kom in i felsäkert läge och tog bort allt som hade med spelet att göra , inget funkar :(

och sNÄLLA hjälp mig vill ha datorn till dh!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..