1
hjälp ! fel på datorn
Postat av eacO den 28 Oktober 2007, 19:14
5 kommentarer · 144 träffar
Hej allihopa ! , har riktigt irriterande problem med min stationära dator, ida bestemde sig den för att bara lägga av , första medelandet ja fick när ja starta den var att det saknades nån fil och att windiws inte kan startas
det stog också att jag skulle reparera windows med installationsskivan så ja försökte med det , men det verkar inte funka, jag måste skriva in administratörs lösenordet för att kunna reparera och när ja gör de står de att de e ogiltigt :S , o ja e hunda % på att ja skriver in rätt
sen nu när jag startar datan så får ja blue screen och så står de exakt såhär :
STOP: c0000218 {Fel i registerfil}
Registret kan inte läsa in registreringsdata (filen) :
\\\\systeroo t\\\\system32& #92;\\\config\ \\\software
eller dess logg eller dess alternativa version.
Den är skadad, saknas eller går inte att skriva till.
påbörjar dumpning av fysiskt minne.
Dumpningen av fysis casuiegfasiufgalufres ba bla bla
vill inte blåsa datan för ja har massa bra musik o säker som ja inte vill ta bort , installerade också ett nytt windows i en ny mapp och jag försökte komma åt mina gamla filer genom documents and settings men det står bara åktomst nekad när ja klickar på mappen
skulle va riktigt tacksam om nån kunde hjälpa mig
peace !
det stog också att jag skulle reparera windows med installationsskivan så ja försökte med det , men det verkar inte funka, jag måste skriva in administratörs lösenordet för att kunna reparera och när ja gör de står de att de e ogiltigt :S , o ja e hunda % på att ja skriver in rätt
sen nu när jag startar datan så får ja blue screen och så står de exakt såhär :
STOP: c0000218 {Fel i registerfil}
Registret kan inte läsa in registreringsdata (filen) :
\\\\systeroo t\\\\system32& #92;\\\config\ \\\software
eller dess logg eller dess alternativa version.
Den är skadad, saknas eller går inte att skriva till.
påbörjar dumpning av fysiskt minne.
Dumpningen av fysis casuiegfasiufgalufres ba bla bla
vill inte blåsa datan för ja har massa bra musik o säker som ja inte vill ta bort , installerade också ett nytt windows i en ny mapp och jag försökte komma åt mina gamla filer genom documents and settings men det står bara åktomst nekad när ja klickar på mappen
skulle va riktigt tacksam om nån kunde hjälpa mig
peace !