Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MUS-HJÄLP :D

Postat av pq- den 12 Oktober 2007, 18:03
6 kommentarer · 158 träffar
Shouuz!

De senaste dagarna har min mus varit seg,i allmänhet. T.ex. när jag driver runt med musen så känns det som om den kommer efter.

Jag har för någon månad sen även patchat min USBport.sys till 500hz och de funkade galant. Men nyss tittade jag på mouserate.exe och såg att min mus endast kom upp i 3-400. Den var jävligt ostabil också,vilket tyder på att det är nog det som är felet. Jag har försökt att göra massa åtgärder men inget verkar hjälpa. Har dessutom provat att patcha om men får hela tiden meddelandet att det inte fungerar. ett ex

Do you want to create a backup? (y\\\\n) Yes.
Do you want to enforce a polling rate of 1000hz? (y\\\\n) No.
Do you want to enforce a polling rate of 500hz? (y\\\\n) Yes.

Searching for "3C 08 73 09 C6 86 0A 01"...
Sequence not found.
Searching for "3C 08 73 09 C6 86 02 01"...
Sequence not found.

ERROR: Could not find a valid sequence! If this file is already patched, please use the original file!

De lär ju funka om jag på något sätt kommer på att kunna patcha om filen så den blir 500hz. Men jag har ingen aning om hur jag ska gå tillväga. Är det någon jäfel som vet hur jag kirrar min hz till 500 igen?? :(
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..