Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med dator

Postat av Cosmouse den 12 Oktober 2007, 17:11
2 kommentarer · 205 träffar
Nu är de så här. För circka 2 veckor sen så köpte jag en ny dator. Jag orkar inte dra hela drillen men de var några problem bakom de hela.

Vi körde in med datorn hos JME och dom fixa de. Dom körde en recover på datorn och sen skulle allt funka.

De gjorde de, förutom några små problem som inte är så allvarliga.

Nu till problemet.

Jag köpte en kabinett till min interna IDE 3.5 hårddisk idag. När jag hade kopplat in hårddisken som man skulle så starta jag datorn. Datorn kör med vista, så innan man kommer till Välkommen texten eller där man ska logga in så släcks skärmen. Skärmen funkade precis som den skulle ända tills man kom till de läget. Vanligtvis så brukar skärmen tändas igen efter 5-10 sekunder. Men nu tändas inte skärmen på cirka 3 minuter. Jag testade med att starta burken i felsäkert läge. Då funkade visst skärmen. Jag installalerade drivrutinerna till den interna, och hårddisken funka som den skulle. Så trodde jag att de var de som var felet. Att datorn inte kunde startas för drivrutinerna inte var installerade ännu. Men de vistade sig att de inte var de som var felet. Skärmen startades fortfarande inte.

Vad ska jag göra ?

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..