1
Problem med datorn
Postat av passi0n den 11 Oktober 2007, 23:18
8 kommentarer · 143 träffar
Idag har jag installerat mitt nya grafikkort och satt i ett nytt nätagg eftersom jag haft problem med att få cs att fungera tidigare.
Det gick hur fint som helst med att spela till en början men sedan när jag ville kolla på film så fungerade det inte alls.
Notera att jag har installerat alla drivrutiner m.m korrekt!
Drog hit min polare som installerade några codecs så att filmerna skulle fungera vilket dom också nu gör, men inte cs.
Min skärm DÖR när jag går in i cs, helt kolsvart alltså.
Någon som vet vad problemet kan vara (Antagligen codecsen men..) och hur man kan lösa det?
Formatera är min sista utväg och det är jag måttligt less på eftersom jag gjorde det för ca. en vecka sedan.
Tacksam för svar!
EDIT:
Har nu avinstallerat mina codecs och nu helt plötsligt fungerar filmerna men problemet med cs kvarstår.
EDIT:
Har provat installera om alla drivrutiner till grafikkortet, problemet kvarstår.
Kan det vara skärmen det är fel på? :x
EDIT:
Jag kan spela alla spel i steam utom cs? Any ideas?
Det gick hur fint som helst med att spela till en början men sedan när jag ville kolla på film så fungerade det inte alls.
Notera att jag har installerat alla drivrutiner m.m korrekt!
Drog hit min polare som installerade några codecs så att filmerna skulle fungera vilket dom också nu gör, men inte cs.
Min skärm DÖR när jag går in i cs, helt kolsvart alltså.
Någon som vet vad problemet kan vara (Antagligen codecsen men..) och hur man kan lösa det?
Formatera är min sista utväg och det är jag måttligt less på eftersom jag gjorde det för ca. en vecka sedan.
Tacksam för svar!
EDIT:
Har nu avinstallerat mina codecs och nu helt plötsligt fungerar filmerna men problemet med cs kvarstår.
EDIT:
Har provat installera om alla drivrutiner till grafikkortet, problemet kvarstår.
Kan det vara skärmen det är fel på? :x
EDIT:
Jag kan spela alla spel i steam utom cs? Any ideas?