Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Soundblaster, XFI

Postat av PaYn3 den 7 Oktober 2007, 16:39
8 kommentarer · 103 träffar
Ok, nu är jag lite lat så jag orkar inte ändra det jag skrev på engelska till svenska, för jag frågade i ett annat forum också så :P

Ok, This is how it is, Im using Z-5500 sound system. With my old built in sound card, with the drivers there I can click to test each speaker if its the right channel, looks like this:

http://img31.picoodle.com/img/ img31/9/10/7/f_thism_91bf1a4.j pg

so when I click like front left, the front left speaker makes a sound.

Now my problem is with my XFI ExtremeMusic card is that I only got the Vista drivers when I bought it, and I don't use Vista.

So what I had to do was to download the drivers here, so I did. And now when everything is plugged in correctly and all windows settings are to 5.1 and with CMSS turned off, my rear speakers don't make even one sound.

I downloaded a 3D audio tester and seems like only the three front speakers are working, but what I really need is a way to test each speaker like I can do with my old sound card.

sry for the bad English, I'm from Sweden.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..