Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

nätaggregatet

Postat av Citra den 26 September 2007, 13:43
21 kommentarer · 163 träffar
hejsan,
igår när jag satt och spelade så dog min dator,
och när jag skulle prova och sätta på den igen så lös allt i två sek sen dog den igen:S ,
så en kompis till mig ringde till en som är lite mer kunnig om datorer och sa att det va nätaggregatet som va lite överbelastat så ja skulle dra ut strömsladden och trycka på knappen så att all ström som va kvar i datorn skulle bort.
efter de så satte ja på datorn igen och då rök det så ja stängde direkt av datorn, och ja öppnade den och kollade och tog bort en heeel del damm i den lite överallt.
efter det så provade jag åter igen att starta den. då kom de "dam/rök" ur nätagg fläkten och ja stängde av direkt.
men allt fick ström och den funkade osv, och datorn byggdes för ett halvår sen och delarna i den är ett :
aspire ATX-As500w 3 fan - nät agg
ZALFS-C77,zalman FATALITY cpu cooler 120 mm red led
asus commando iP965 4DDR2-DIMM
gainward bliss 7900 gs pcx 512 mb.

till själva största frågan va kan man göra? va är det som ger ifrån sig rök? för ja vill inte prova och se ifall röken slutar och det är damm då datorn har varit ganska dyr att köpa och bygga ifall det är nått sånt fel på nätagg. och den ger ifrån sig fel ström till delarna och dem pajjar:/
tacksam för hjälp.
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar