Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Verifying DMI pool data, mysko.

Postat av Nikko^^ den 14 September 2007, 18:12
4 kommentarer · 258 träffar
Tjena, jag formaterade min dator för ett par dagar sedan och efter formateringen så startade den inte. Den låste sig på de ökända "Verifying DMI pool data".

Jag har formaterat en massa gånger samt felsökt lite grann, de ser inte ut som att hårddisken gått sönder eftersom hela windowsinstallationen blir klar.

Jag bifogar en bild, som ni ser är det massa skumma färger med också. Jag fattar ingenting av de, kan de vara nåt fel på windows-skivan? Eller Bios?

http://www.fuskbugg.se/pub/mis c/skummis.JPG

Jag har sökt en massa på google, men inte hittat något som faktiskt liknat mitt problem med färgerna, jag vet vilka dom vanligaste felen vid verifying problem är men har inte kunnat löst de.

Om nån kan förklara hur man löser det, vore de snällt om ni skrev :).

Jag tror personligen att det är nåt fel på windows-installationen, men den kompleetar helt, (ursäkta svengelskan) och ser ut att funka, men färgerna är VÄLDIGT skumma.

Tacksam för svar

Niklas :)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..