Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorkunnig sökes!

Postat av dysent den 10 September 2007, 22:24
38 kommentarer · 129 träffar
Hejsan! Här sitter jag på en amd 3700+ och har ett lustigt problem.
Ibland får jag bluescreen där det står "Påbörjar dumpning av fysiskt minne" sedan startas datorn om och den vägrar starta.

Jag väntar en liten stund och får igång datorn, gör en återställning och sedan fungerar datorn i en månad igen sen samma sak, i värsta fall har jag blivit tvungen att formatera datorn. Jag har en 1 år gammal dator, förutom HDDn som är lite äldre. När jag stänger av datorn har det alltid varit ett "klick ljud" precis innan den stängs av, exakt så låter det när jag får bluescreen, kanske det kan vara till hjälp..
Jag har virusprogram och allting är uppdaterat som det ska.
Eftersom datorn fungerar som den ska nu, så tror jag knappast att någonting är sönder, men kanske nåt virus jag inte hittar?

Jag söker dig som kan mycket om datorer och kanske kan hjälpa mig att åtgärda felet då jag inte har en enda aning om vad det kan vara, och ingen jag har frågat har kunnat svara på frågan.

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..