Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Moderkorts problem

Postat av rabajber den 25 Juli 2004, 14:23
21 kommentarer · 48 träffar
Okej, jag vet att inte fragbite är det bästa stället att fråga om det här, men jag har försökt på sweclockers men ingen har svarat än.

Så jag klistrar in det jag skrev i sweclockers;

" Tja, det började med att jag och min kompis skulle ta ut min cdrom från burken. Sen när jag ska dra ut den där blå/vit/svarta sladden som sitter från cdromen till moderkortet (på cdromen står det audio på uttaget), så då råkar jag komma åt 2 byglar så att de flög av.

Sen efter det så har jag INGET ljud, inget fel på mitt headset eller något, har testat olika. Vi kollade på en bild hur byglarna skulle sitta, så satte vi dem som på bilden, men nu står det när jag startar datorn "CPU is unworkable" och något mer. Sen när man trycker F1 för att fortsätta så startar den upp windows normalt fast ändå inget ljud.

Vi har provat att sätta de 2 byglarna på olika ställen och sätt och hållt på som tokar, men inget resultat. Så nu sitter man här, på ett lan, utan ljud

Om ni inte fattar vilka byglar jag menar, så har jag laddat upp en bild.

http://upl.silentwhisper.net/ uplfolders/upload8/nf7s2.0_sto r.jpg "

oj, det stog inte vilket moderkort jag hade i texten märkte jag, fast det gör det i sweclockers i rubriken...

men jag har iaf ett Abit NF7-S 2.0

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..