Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#10 Once again, these are estimates only and are no way official. I just want to make sure that is as clear as possible. Keep in mind that Crysis is still a few months away from release, so the hardware making up the minimum specs will be more ore less three years old by that time.
om man har E6850, geforce 8800Ultra 768Mb, 4.0Gb och om man vill ha en till som killernic nätverkskort förbättra ping och fps!
ja, du kan använda högsta inställning! men kräver nyaste hårdvara!
Jag öär fullt medveten om att man kan köra både DX9 och 10 men vem fan vill köra i DX9 när DX10 är tillgängligt. Och hursomhelst duger det iallafall KNAPPT.
Alltså, #23. Vilken jävla meningsuppbyggnad? Vad menar du..? Trodde du möjligtvis att jag var övertygad om att min dator skulle klara av spelet på de högsta inställningarna? Vad ska jag tänka på innan jag skriver..? Men tack för att du hjälper mig iallafall. Pewz!
Som sidan säger "these are estimates only and are no way official." Sen sa dom på någon dev film att man skulle kunna lira på datorer som var 3-4 år gammla och ingen kan maxa spelet förenst 2-3 år framåt. BULLSHIT! 2gb ram med e6600+ prolle oklockad med Gf8600 kommer maxa skit spelet. Så hypat så det inte är sant, hoppas det blir som S.T.A.L.K.E.R = Besvikna.
#29 Medtanke på att nya grafikkort släpps riktigt ofta så är det osmart. Visst, 7950 i SLI presterar ungefär som 8800GTS om det har tur. Men det betyder fortfarande att ett 8800GTS kostar 2 500 kr och ett 7950GT kostar ~2 000 kr, varav 4 000 kr för SLI och för det kan man få ett 8800GTX för och DET, av något, presterar bättre än 7950GT. Och nej, du får inte dubbelt så mycket videominne etc etc bara för att du kör SLI eller SLI quad.
Just därför, är det osmart. Hade det släppts ett grafikkort per år hade det varit smartare, dock kan man inte komma ifrån att det inte är värt det krona/prestanda. Man får inte en dubbel prestanda-boost med SLI.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#4 skriv det innan då JAO, kan bara säga att lidl är en fin affär.
Vet inte så mycket om hårdvara.
RAM: 2046MB
Grafikkort: ATI Mobility Radeon X1400
A.K.A portalen unt JB dator!
Edit: du kommer inte ens kunna installera de då den inte uppnår minimum kraven ens, troligtvis
"Software: DX9 with Windows XP / Vista "
edit: Men du kan köra dx10 som på Lost Planet - Extreme Conditions .... om du vill/kan
ja, du kan använda högsta inställning! men kräver nyaste hårdvara!
#0 Nej, du kommer inte klara av Crysis.
Just därför, är det osmart. Hade det släppts ett grafikkort per år hade det varit smartare, dock kan man inte komma ifrån att det inte är värt det krona/prestanda. Man får inte en dubbel prestanda-boost med SLI.