Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny mus men mycket att välja mellan

Postat av tigerv den 27 Augusti 2007, 21:37
18 kommentarer · 131 träffar
Hej jag har en gammal IE 3.0 som knapparna är nästan helt lösa på och jag köpte en Logitech G5 förra året använde den tills idag, jag programerade så att om jag drar scrollen åt vänster så är de tangent kommando "p" och de pratar jag med i ventrilo eller teamspeak. Scrollen blev lite "lös" och reagerade bara på om man scrolla den två gånger fram var de som EN... så jag tog tillbaka pengarna men nu har jag ett problem, Vilken mus ska man ta? kompisen säger Copperhead sen internet säger IE 3.0/G5/copperhead/deathadder/d iamondback/ProClick | 1.6/HABU/kraiton... vet inte vad man ska ta tyckte G5an var bra men lite konstig form bara men annars helt OK, testat Copperhead i Media Market från en låång hylla med minst 20 möss irad och tyckte copperheaden var skön att hålla i (tyckte jag) men vad är dom andra BRA alternativen?
Jag gör ALLT me datan Bild, Spel - CS BF2 CSS CS:CZ FAR CRY och alla andra möjliga FPS spel, Musik, Surfing och mycket mer än vad man gör med en dator? en sak va bra me BF2 för om du har en mus med bara 400/800dpi (tar bara som exempel) och du kan inte ändra ändra dpit till snabbare, och om du har ställt in sensen att du springer och siktar bra med vapnet men sen när du tar en pansarvagn i BF2 för att snurra runt ett varv om dom e bakom dig eller något annat så hinner du inte, fast med G5an var de bra för ändrade till 2000 dpi sen sköt dom och sen tillbaks till 800DPi som var bra med enkla vapen.
Vilket ska man köpa? vill inte ha en ny G5 ialla fall
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..