Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MP3 funkar inte, går detta att laga?

Postat av andreas1stek den 26 Augusti 2007, 19:57
3 kommentarer · 38 träffar
Tjena.

MP3:n la av igår. Den funkade sen när jag bytte batteri för att det gamla var slut så slutade den funka.

Det går starta den och så, det är inga problem, radion funkar korrekt. Men när det gäller MP3 filer är detta ett mysterium.

Musiken går inte igång och jag har inte en aning om varför. Jag tänkte ta bort de gamla låtarna idag och sätta in nya. Och en gång när jag startade den funkade låtarna helt plötsligt. Jag fortsatte att ta bort låtar men det var svårt då hela maskinvaran hängde sig nästan hela tiden så man fick ta ut och in USB kabeln hela tiden.

Nu har jag 2 låtar på den men det funkar inte. Jag kan inte ta bort mappar från maskinvaran då den inte funkar korrekt.

Går detta att laga eller vad är problemet?

Det står på datorn att det är något fel på maskinvaran/en nätverkskabel är inte ansluten.

Nu när jag försökte överföra en låt till maskinvaran står det

"H:\\ är inte tillgänglig, Begäran kunde inte utföras på grund av ett fel i en I/O-enhet."

Vad vet jag, vad vet ni?

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..