Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

graffe probs

Postat av Fugazi den 23 Juli 2004, 17:07
5 kommentarer · 40 träffar
Hej, jag har ett mycket konstigt problem. Problemet har dykt upp med ungefär 1 veckas mellanrum åt gången. Det som händer är att jag får grafikbuggar på hela skärmen i form av små sträck som blinkar och blir fler och fler tills skärmen börjar "blinka" dvs bilden blir svart och går sen tillbaks till normalt tills det att datorn hänger sig.

Men det konstigate av allt är att detta har hänt 3 ggr varge gång när jag kom tillbaks efter en vecka (jag är bara hemma varannan vecka) och inte har hört datorn under denna tiden 2 gånger har jag lyckats fixa detta genom att installera om drivrutiner osv. Men nu 3:e gången verkar inget fungera.

Jag har felsökt lite för att kunna komma fram till att det verkligen var grafikkortet och nu har jag satt in ett gf 2 och allt verkar fungera som vanligt. Det är ett gf4 ti 4800.

Det jag undrar är om någon har upplevt samma problem och vad det kan bero på? som sagt mycket engendomligt att det kan gå isönder när datorn är avstängd och inte används på en vecka.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..