Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Glapp? Vad kan det vara :S?

Postat av RevisorN den 16 Augusti 2007, 15:47
4 kommentarer · 61 träffar
Tja Fragisar, På senaste tiden har jag och säkert många andra märkt att det har blivit väldigt populärt att skriva om att sin "kompis" har problem med dittan och dattan.

Men i det här fallet så är det min kompis Aleks aka Druboe, som bl.a. har blivit uppmärksammad för sina klipp ' PCW De_Dust 2 - Druboe vs tata vera gaming - kladde!' och 'CS proffesional PCW match' @ google video som har problem med sin dator.

Problemet är följande: När han försöker att trycka igång datorn så svarar den inte på de första tre försöken, men när han väl får igån den och t.ex. råkar stöta till bordet så stängs datorn av dirr, väldigt mysko :S. När datorn stängs av dirr så slår nätagregatet automatiskt av strömbrytarn där bak. (hur e detta möjligt?)

Det ända jag sa till honom var: "jag tror att det är nätagregatet." Men jag vet inte riktigt.

Så var tror ni att felet kan vara? Tack på förhand Revve och Druboe.

(Jag vet att jag kanske hade fått mer ut av sweclockers support (eller vad ni vill kalla det) än fb, MEN vad har jag att förlora? Jag vet att det finns en hel del där ute på fb som har skills.)

Mvh / Revve (druboe)

Suger den svenska kronan?

13 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..