Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med internet.

Postat av CodeRED<3 den 15 Augusti 2007, 13:06
4 kommentarer · 53 träffar
Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutnings möjligheter.
Du kanske inte kan nå internet eller vissa resurser på nätverket.
Detta problem beror på att datorn inte kunde erhålla en giltig nätverksadress från nätverket.
Och jag har testat och klicka på Reparera men det funkar inte ändå och då säger den
att det kanske ligger på nätverket och inte på den här datorn.
"Reparera anslutning till lokalt nätverk"
Reparationen kunde inte slutföras eftersom följande åter gärd inte kunde utföras: IP-adressen förnyas.
Kontakta den person som är ansvarig för nätverket om du behöver hjälp. men alla har internet förutom jag.
Ibland funkar det och ibland inte. Ibland räcker det med att jag inaktivera och avaktiverade. Men det är irriterande.
Och ibland så är det brandvägen. Men också kan det hjälpa att starta om internet och ibland i 20 minuter för att få internet. Men oftast så funkar det inte.
Sist jag gjorde för att få internet va att ominstallera drivrutinerna till moderkortet för att få internet men det funkade bara den dagen. Nu har jag samma problem igen.
Jag vill gärna ha internet så fort jag starta datan istället för att hålla på och trixa.
Vet nån vad felet kan vara eller tror va felet kan vara. Eller nån som har haft samma problem?
Vet nån inställning som kan vara fel?
Sökt igenom forum men ingen har detta problem va jag har sätt.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..