Hjälp! Tror det är fel på fläkten!
Hejsan. Nu är det så att jag har haft ett problem ganska länge. Det hela började med att jag spelade lite olika spel på datan, det gick bra i början men sedan efter ett tag så började problmen uppstå.
Jag brukar spela allt från dota till cs. Och det ända spel som funkar är CS men jag måste förminska bild storleken med 7gånger ungefär, och nu har jag blivit jävligt trött på det. Sen när jag spelar Bf2 tex så kanske jag kan lira i ~15 min sedan så stängs datorn av automatiskt. Jag hinner knappt reagera inann det står datorn stängs av. Men det konstiga är att många spel funkar när jag gör bilden mindre eller gör spelet i windows mode, men det funkar inte på alla spel.
Jag har ett bra grafik kort. Hyfsat nytt. Jag har 4 GB ram minne. Och en fungerade fläkt vad jag tror.
Men jag har förskt allt jag vet som skulle kunna fixa problemet men det går inte och jag har googlat det.
Så nu ber jag om din hjälp! Har du några tips vad det kan vara? Har du varit med om det själv? Vet du vad felet är? Då uppskatar jag eran hjälp!
Tack på förhand Qtanislav.
Det är lika sjukt som att skylla på pojkens föräldrar som valde det huset att bo i, för om han hade bott någon annan stans hade han inte blivit överkörd.
#103 har förklarat. :>
[ Om inte det här var en myt då ] :D
en kompis till mig som va 16 dog för inte så länge sen.. försök tänka..eller sry jag vet faktist inte.
men RIP :(
3timmar senare får jag höra att han blivigt överkörd och omkom direkt.. vi har varitk kompisar sen 2an och de sista jag hörde från han va ilska och att jag är dum.
Nice dubbelmoral.
Det jag menade med idiot var alltså att man måste vara riktigt dum för att inte förstå vad han egentligen menade...
Idioter :(
"Han frågade snällt om han fick cykla tbx hem till mig..."
Okej jag säger inte att tråden är myt och jag sörjer med dig om det me din vän men det finns för mycket myt trådar på fragbite att man ens skall kunna tro på ens 1/4 av alla. sorry grabben men jag tror detta är myt ,
rip
R.I.P UDBenny
Jag orkar inte alltid yaooooo. :D
EDIT: Nä, du har rätt.
Ni som inte fattar är det här en myt, finns en likdan tråd fast som hans "polare" gjorde och säger han fakeade eller nåt sådant skit.
ont; gg att du näst in till dödat din egna polare, jävla elakt :S
Sen kan man ju undra över hur mycket spelet stal från din skolgång, då med tanke på att du stavade "diskussion", "disskution".