Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PROBLEM: mus vs nya dataspel :P

Postat av rapeznuz den 19 Juli 2004, 18:03
6 kommentarer · 93 träffar
Hejsan alla glada (och alla andra också för den delen :P)

har ett litet problem. jag har haft CS installerat under en tid, och när jag kör det (med no acc fix installerat) så fungerar det alldeles utmärkt, och så har det alltid varit :) har även under mina dagar framför datorn spelat endel andra spel, men efter ett uppehåll från andra spel, och CS också för den delen :P, så installerade jag ett spel (som förövrigt är ett skit spel :p) vid namn painkiller. jag började spela och märkte att musen hade en "delay" på några hundradelar, vilket var väldigt störande, jag avinstallerade "skiten" för att pröva lyckan på annat håll. Nästa spel på listan fick bli Deux Ex 2 Invisible War. Dessvärre uppenbarade sig SAMMA problem uppenbarade, ungefär samma känsla som när man har 60hz och/eller spelar med s.k grusmus :P såååå till frågan...

VA FAN ÄR DET SOM ÄR FEL? :) blir galen, vill verkligen testa något nytt kul spel nu när man har kommit över ett par st. av årgång 2004 (typ :P)

kram, puss & kärlek // zebbo_apaN^^^^___________ :P
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..