1
Problem med min Razer Deathadder :(
Postat av _NooB^ den 3 Augusti 2007, 20:23
9 kommentarer · 120 träffar
Hejsan, för en vecka sen köpte jag Razer Deathadder. Jag va jättenöjd med mitt köp :). Pluggade in den, satte i skivan och installera den. Den funka jättebra, det sår på förpackningen att den har 1000 hz ultrapolling(och det verka ju positivt,tänkte jag) jag började spela cs för att känna på musen, men när jag använder nåt vapen med scope och drar musen försiktigt ner till vänster i en sne vinkel så är siktet kvar i samma raka vinkel till vänster :O ska det vara så här? när jag testar 3.0:an så går den inte i nån rak linje den hänger efter exakt därjag drar den(samma med min mx518).
Jag beställde den från maxfps och det gick på 579kr. Har nån samma problem lr samma mus svara gärna och hjälp mig med den, känns lite tråkigt att lägga ut pengar när den inte funkar ordentligt :*(. Det kanske handlar om precision för man kan ju ändra det på kontrollpanelen(mus) och jag tryckte på förbättra precision och nu var det samma problem med musen fast på skrivbordet inte inne i cs(testa med dom andra musarna men dom var normala)
Jag beställde den från maxfps och det gick på 579kr. Har nån samma problem lr samma mus svara gärna och hjälp mig med den, känns lite tråkigt att lägga ut pengar när den inte funkar ordentligt :*(. Det kanske handlar om precision för man kan ju ändra det på kontrollpanelen(mus) och jag tryckte på förbättra precision och nu var det samma problem med musen fast på skrivbordet inte inne i cs(testa med dom andra musarna men dom var normala)