Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med Xbox 360 profil

Postat av leetz0r den 3 Augusti 2007, 18:12
5 kommentarer · 39 träffar
Hej! Jo, köpte ett Xbox 360 för några veckor sen, hade nästan klarat hela Gears of War, och nu; Igår, tänkte jag fixa Xbox Live, när man kom ditt man fick välja sin Gamertag så var mitt nick redan i skrivet (Det som Gears of War va sparat på)

Dock så kunde jag inte använda det för att det va redan ngn som hade det till Xbox Live så jag skrev i ett annat, men nu så är allt jag sparat till Gears of War borta, istället är det nya "nicket" som jag har som min spelar profil + xbox live profil och när jag försöker loada min senaste sprade Gears of War save så står det att jag inte har spearat ngn checkpoint på den hårddisken, alltså är min spel profil + alla checkpoints jag sparat till Gears of War borta, men jag vet inte varför...

Har provat läsa manualen osv men inte hittat ngn om detta fel. Allt jag gjorde var att göra en Xbox Live profil/Spel profil av min gammla profil + döpa om den typ (Tror jag?) Aja vet ngn hur jag kan fixa detta eller har detta hänt ngn mer?

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..