1
Steelpad 5C vs QPAD CT
Postat av NoobeN^^^^^^^ den 3 Augusti 2007, 01:11
8 kommentarer · 75 träffar
Jag står inför ett av mitt livs svåraste val, jag har just intjänat 300 riksdaler och har bestämt mig för att införskaffa en ny musmatta. Nu till problemet, jag vet inte vilken av övetstående musmattor jag ska välja.
Har en Steelpad S&S och vill ha i alla fall nästan lika bra glid som på den. Har testat en CT och vet att den har något sämre glid än S&S, så nu till frågan, glider Steelpad 5C bättre än CT?
I recensioner har jag läst att Steelpad 5C inte är lika plastig på ytan som en 5L, är den lika tygaktig som en QPAD CT?
För det är det jag vill ha.
Jag vill endast ha svar på mina frågor och inte massa skit om vilkem musmatta som är bäst, jag skiter f ullständigt i om du sitter med en yber fin Icemat.
Tack för att ni tog er tid att läsa min något långa tråd, Tack på förhand.
Har en Steelpad S&S och vill ha i alla fall nästan lika bra glid som på den. Har testat en CT och vet att den har något sämre glid än S&S, så nu till frågan, glider Steelpad 5C bättre än CT?
I recensioner har jag läst att Steelpad 5C inte är lika plastig på ytan som en 5L, är den lika tygaktig som en QPAD CT?
För det är det jag vill ha.
Jag vill endast ha svar på mina frågor och inte massa skit om vilkem musmatta som är bäst, jag skiter f ullständigt i om du sitter med en yber fin Icemat.
Tack för att ni tog er tid att läsa min något långa tråd, Tack på förhand.
CT lr 5C
34 personer har röstat