Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Radeon = Sämst

Postat av djoppman den 27 Juli 2007, 00:21
57 kommentarer · 36 träffar
Asså, är det helt omöjligt att inte få fps dropp med ett Gecube Radeon x1950pro 256mb pci-express på CS 1.6!? har testat alla atis drivrutin versioner och jag kör nu med "atiodngov173-[guru3d.com]" men det droppar fortfarande i tajta lägen där 1-2smoke är inblandade. Mitt gammla geforce 6800gt klarade det helt utan problem..

Står jag still i spawn tex, med 5smoke laggar det inget. Men är jag i "battle" med två/tre pers och nån smoke är inblandad blir det riktigt jävla fps dropp, kan även hända utan smoke. Spraya går ingen vidare kan man ju inte påstå :) droppar 75-95fps, stöööööööörande ;O :)

Måste va grafikkortet för jag har bytt moderkort, nätagg, hårddisk.

Har 1gb ddr2 minne och en p4 ht 3.6ghz, moderkortet är ett Asus P5ND2 SE och windows kör jag på en 16mb western digital hårddisk sata2.

Kan ju lägga till att nyare spel osv funkar perfekt, configen är rätt inställd, 100hz, vsync på osv.

Otroligt tacksam om någon kunde hjälpa mig med mitt fps problem.

Funderar starkt på att byta tillbaka till geforce

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..