Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PC156 vs PC161 - sennheiser

Postat av klp den 25 Juli 2007, 15:40
6 kommentarer · 108 träffar
Hej på er alla kunniga.

Jag harr gjort en tråd innan om detta var jag frågade vilken av dem som var bättre.

Då fick jag svaret att om jag har bra ljud kort så skulle jag ta PC161 men om jag har dåligt ljudkort skulle jag ta PC156.

Men nu är det så att jag har ett razer barracuda hp-1 som har gått sönder för andra gången. Och jag har pratat med butiken och jag skulle få byta det mot ett som ligger runt samma pris elr billigare.

Så nu vill jag ha ett sennheiser PC och det är de här två som de har PC156 , PC161 .

Jag har inte så bra ljudkort. Men i förra tråden sa dom iaf att jag prova med PC161 och om det inte är bra köpa ett nytt ljudkort. Men då tänkte jag om de menade det förat PC161 är billigare men det är ingen skillna om det är billigare elr dyrare för båda går under razer barracudas pris. Så är det bättre ljud i PC161 än i PC156. För som jag förstått är PC156 dyrare förat det är ett ljudkort med , men är det ljudkortet bra då?

Nu vill jag ha hjälp med att veta om det är bra ljukort i PC156 och om det är lika bra ljud i det som i PC161 elr är det bättre i nåt? Och kom i håg det är ingen skillna med hur mycket de kostar och vilket som är billigare och så ledes skulle gälla att köpa.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..