Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hal.dll

Postat av slurpas den 14 Juli 2004, 00:37
2 kommentarer · 162 träffar
Tjosan!
Sitter just nu på min bärbara dator för att min "vanliga" dator Kraschat!...
Det är antagligen Hal.dll som försvunnit..
Windows startade massor gånger dom senaste dagarna och behövde inkoncekvenskontrolleras alla gånger... varje gång togs massa filer bort.. och antagligen togs hal.dll bort sist.. för när win startade sen så kom det upp att den saknades o att win behövde starta om... efter det så fuxxar datorn o skärmen flippar när den väl kommer in i win... tar man bort den hd:n o kör med nån "tom" så kommer det upp att hal.dll saknas osv... kör jag med bootdisk med windows-hd:n i så hittar den bara fel partion.. (den e i 2 delar).. och då funkar ändå inte commandet "Format".. Kommer heller inte in i win i felsäkert läge.. kommer åt windows kommandotolken på nått konstigt höger iaf.. men från den kan man inte formatera... o just nu rullar allt runt i skallen på mig o jag vet inte vad jag ska göra.. nån som kan hjälpa en stackars nörd i nöd?

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..