Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt grafikkort och ny hårddisk

Postat av zon_--_ den 13 Juli 2004, 23:33
16 kommentarer · 132 träffar
Nu känner jag att det är dags att uppgradera datorn med ett nytt grafikkort och en extra hårddisk, mitt kära gamla Geforce 3 Ti200 är långt förbi sin pension. Efter att ha försökt spela Painkiller med absolut sämst inställningar (vilket fortfarande fick datorn att lagga sönder när det kom horder med fiender...) för någon månad sedan och med tanke på vilka spel som (förhoppningsvis) kommer släppas i år så fick jag tummen ur ni-vet-var och började leta lite.

De två produkter som lockade mest blev följande:

Maxtor DiamondMax Plus9 200GB 8MB cache 7200rpm SATA (1295.00:-)

SAPPHIRE RADEON 9800 PRO 128MB AGP DVI 8X TV-OUT (1895.00:-)

Nu undrar jag bara om någon av er här på fb's forum har några erfarenheter av de här två hårdvarorna och om är de positiva eller negativa, ni får gärna tipsa mig om andra bra grafikkort/hårddiskar som kostar mellan 1000 och 2000 kronor :)

Jo, en sista fråga bara: Hur bra fungerar Sapphire-kortet med ett K7N2 Delta (tillverkat av MSI) moderkort?
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..