Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datortrubbel, tips välkommna

Postat av datura den 13 Juli 2004, 22:49
28 kommentarer · 96 träffar
Hejsan alla glada människor där ute! Jag har börjat spana efter en ny dator, och jag tänkte att CS-spelarna på fragbite säkert kunde komma till min nytta. Jag spelar inte CS och kommer aldrig att göra det heller, så jag behöver inte en värstingdator anpassad endast för CS. Jag vill kunna använda min dator till skolarbeten, att ladda ner filmer och spel med eller kanske njuta av en Brasilien-Argentina match i Fifa 2004.

Jag är ingen spelfantast men när jag vill spela ska jag kunna göra det buggfritt och utan hack ("lagg"). Det ska gå snabbt att sätta på min dator, och snabbt att sätta igång ett program.

Jag skulle verkligen behöva lite goda rekommendationer, webbsidor och allt annat möjligt. En viktigt fråga som jag nog först av allt behöver ha svar på är om det är bäst att köpa ett bra datorpaket eller om man ska köpa delarna var för sig. Observera att skärm inte behöver ingå.

Jag hittade detta datorpaket på Riksdata.se, jag skulle vara tacksam om ni skulle ge eran åsikt hur vidare detta paket är bra och prisvärt: http://www.riksdata.se/data/pr odbig_8792.asp .

Edit: Jag ska inte köpa datorn på Riksdata, men jag skulle vilja ha en dator i samma prisklass (helst lite mindre) och samma kapacitet ungefär (gärna lite större hårddisk dock).

Tack på förhand!

Marcel
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..