1
Konstigt dator fel!
Postat av vandalizm den 18 Juli 2007, 19:11
6 kommentarer · 66 träffar
Hej! som topic lyder så har jag ett konstigt datorfel , eller kanske inte är så konstigt eftersom jag inte är så "rädd" om datorn men iallafall, det började med att jag flytta datorn lite hit och dit allt funka tills ett lan då ja starta datorn men då kommer det up en ruta som säger "power analog saving" eller ja liknande, jag blir lite förbannad och slår lite och så startar om den 10 ggr men inget funka, sen flytta ja den till pappa d'är ja alltid har den och då funka den , sen skulle ja till ett lan och då funka den inte! jag har testat 3 olika skärmar till den och ingen funka och även testat min skärm till andra datorer och den funka så det är altså datorn det är fel på.
Det jag vill veta är vad som kan vara fel , en polare sa att det kan va att grafik kortet är glappigt(?) eller fel på cpun, och vill ochså veta vad det kostar att laga(?) eller köpa nytt, har en fujitsu simense om det hjälper !, tack på förhand !
Det jag vill veta är vad som kan vara fel , en polare sa att det kan va att grafik kortet är glappigt(?) eller fel på cpun, och vill ochså veta vad det kostar att laga(?) eller köpa nytt, har en fujitsu simense om det hjälper !, tack på förhand !