Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bärbar + Sims2 =)

Postat av ditA!!1 den 11 Juli 2007, 20:29
6 kommentarer · 140 träffar
Hejsan, Min flickväns familj funderar på att köpa ny dator, och de vill då ha en bärbar, lite för flexibiliteten att röra runt den då de kmr ha trådlöst internet. Nog om detta.

Mamman tänker då att de ska köpa en dator som iaf sims2 fungerar på. Då både min flickvän och hennes lillesyster tycker det är kul.

Min fråga är då, som inte är så het på datorer.. speciellt inte bärbara.. vad ska man ha för bärbar, t.ex grafik kort då.. på många datorer står det blabla "Delat minne" ? de blir ja lite rädd för. jag har alltid varit skeptisk till bärbara datorer när de gäller spel, så.. "Help me out here" =)

tack på förhand, ge gärna lite länkar.

PS: Den ska helst kosta under 10k, vet att de kanske är lite mkt begärt, men försök hitta datorer som är relativt billiga, ifall ni nu skulle orka lägga ner så mkt tid på mig. :) tack åter

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..