Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Integrerat ljudkort, vilka headsets?

Postat av Bzr den 12 Juli 2004, 02:11
41 kommentarer · 100 träffar
Först vill jag be om ursäkt för en ännu trist headsetsfråga. Har sökt i forumet men hittar inte det svaret jag söker. Så ni som vill flaema mig, gör det i ett privat medelande då det inte passar i tråden.

Nu till frågan, som jag ställer främst till er som testat de flesta headsets och ser ung till samma krav som mig. Ge mig några förslag.

Länge har jag köpt dessa skitheadsets för 150-200:- som pajar efter 2-3 månaders flitigt spelande. Och även lessnat på dem.
Så nu vill jag investera i ett par headsets för runt 800-999:- som ger bra basåtergivning och klart ljud med kåpor som sitter fint runt om öronen, dvs vill ej ha dessa medium lurar som sitter på öronen. Och även en bra fungerande mikrofon.
Vikt spelar mindre stor roll.

Info:
Integrerat ljudkort på moderkortet (var annars) med Realtek AC´97 Audio som drivrutin (skulle jag tro).

Tack på förhand//Bzr

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..