Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drivrutiner till PSLP-LE

Postat av kaxigvalp den 7 Juli 2007, 21:34
2 kommentarer · 76 träffar
Hej!

Har ganska så nyligen fått tillbaka min dator efter att den har varit på lagning, fått moderkortet och hårddisken utbytt. Installerade drivrutiner till grafikkortet samt ljudkortet utan problem, men jag märkte att internet inte fungerade, datorn hittar inte nätverkskortet. Tänkte att det kankse skulle vara nått fel på nätverkskortet, så koppla i ett annat... men samma sak där.

Så jag misstänker att det är drivrutinerna till moderkortet "PSLP-LE" (tillverkare: Asus?) jag behöver för att få rätt på det hela. Problemet är att jag absolut inte hittar drivrutiner någonstanns, efter nån timmes användning av google. Därför vänder jag mig till er nu! Eller kan det kanske vara nått annat som spökar?

Kan tillägga att det är en HP Pavilion d4091.se från HemPC. Har kollat både HP's och ASUS hemsida, dock utan resultat.

Tacksam för hjälp!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..