Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WoW Fryser!

Postat av Didde den 25 Juni 2007, 18:35
15 kommentarer · 202 träffar
Har köpt ett gäng nya delar till min dator och efter detta så fryser mitt World of Warcraft efter 1-2 minuter..

CPU: AMD Athlon 64 3200+ 2ghz
Memory: 1024 MB DDR (2x512mb)
GPU: Creative Geforce FX5900
Soundcard: 5.1 Integrerat
Motherboard: ECS Elitegroup KV2 Lite
PSU: 650W

Det började med att när jag gick in i wow så startades datorn om, då fattade jag att grafikkortet blev överhettat (Grafikkortet fick ej nån ström från nätagget som skulle gå till kylningen´fanless´alltså)
Jag kände på grafikkortet och det var glödhett steka bacon ftw

Då köpte jag en ny Zalman ALCU fläkt och satte på, funkar skitfint =)

Men nu när jag kommer in så händer samma sak nästan, fast nu fryser hela bilden istället för att datorn startar om sig. Detta händer inte i andra spel som cs etc..

Jag har formaterat om och grejat med det mesta, men jag får det inte till att funktionera

Vad ska jag göra? Grafikkortet borde det inte vara nått fel på eftersom det är de enda jag ínte bytt utan fick köpa utav en polare, för han köpt ett nytt.
Och då funkade det felfritt när han hade det...

Kan det vara fel drivrutiner? Det är ett rätt gammelt Grafikkort så man kanske ska ha gamla drivrutiner?

Kör OS: Windows XP SP2 DVD Edition just nu, men har testat vanliga XPSP2 etc etc.

hjälp mig snälla ? vad ska jag göra för att få igång mitt WoW:/
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..