Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Visa din talang ..

Postat av salleliciouz den 19 Juni 2007, 16:32
14 kommentarer · 31 träffar
Tjaa!
Det är såhär att jag och min kompis fick oss idéen igår att lana kl 2 på natten. Vi drog hem till mig, hade ingen skjuts, bara 1 cyckel och skor. Vi tog skrämen i en ryggsäck(plattskärm), musen och alla övriga kablar tog vi i en påse och datorn på pakethållaren(datorn väger ca 13kg). Det skulle ta ca 1 timme för att gå från mig hem till min kompis där vi skulle lana så vi bestämde oss för att ta datorn på sadeln jag skulle stå upp och trampa och han sitta på pakethållaren(gubbcyckel). Innan de så mötte vi Emil som bjöd på en ciggarett och vi satt oss och snacka. Bajs nödig som jag var och vi hade en lång väg framför oss så tog jag en naturbajs(torkade mig med blad och kvitton). Sedan med lite skit i röven skulle vi då cyckla med datorn på. När vi cyckla nerför backen så skrek min polare "STAAAANNAAA JAG RAMLAR". Jag försökte bromsa men det gick inte, så jag vurpa till datorn flyger, polaren ramlar av och jag får cyckeln över mig. Sen 40 minuter senare när vi gick med datorn efter olyckan så koppla vi in allt men datorn funkade inte. På skärmen står det "Kontrollerar signall" och datorn bara piper. Cdrommen går inte att öppna eller att stänga, den lyser grönt och det är förmodligen den som piper med pullserande slag. Det konstiga är att det är bara 1 utav mina 2 ikopplade möss som funkar(båda laser). Tangentbordet är helt dött såsom en utav mössen, men den andre funkar och lyser. Den lyser när datorn är avstängd också men när jag drar ur huvudkabeln så slocknar den. Alltså, skärmen är svart står "kontrollerar signal" en mus lyser och datorn piper.
Min fråga nu till er är:
Vad kan felet vara, varför funkar bara 1 mus och har det någonsin hänt er något liknande?

Peace
take care

Har ni någonsin tagit en naturbajs?

56 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..