hej! jag har nyss formaterat datorn och nu när jag ska installera något annat som tex ventrilo så kommer det bara upp en ruta som säger att det är fel på C:\\\\WINDOWS& #92;\\\system32 2;\\\Isass.exe och att datorn kommer att startas om om ca 1min. så nu undrar jag vad kan jag göra åt problemet ?
Undrar för övrigt varför jag skulle vara blåst?
Men ja kommer definitivt att skaffa det,tror det är mer populärt för frugan än att jag tvingar henne att köra Spec Ops i MW2 med mig x)
Ja det får ja hålla med om att det svider en aning att det bara är PS3 exklusivt.
Har båda men ja spelar hellst på 360n.
Men kan jag få tag i Fahrenheit/Indigo Prophecy till XBLA?
Eller är det bara dator som gäller i så fall?
Men det lutar faktiskt till att köpa det på kryssboxen :D
Har ingen vidare kontroll till PCn.
#12 jag har faktiskt ingen aning om achievements har faktiskt aldrig laddat hem ett xbla spel än :) men köp det grymt bra spel!
annars kanske det kommer till pc, har hört nånting om att det först utvecklades till pc. ah, jag har ingen aning. får väl vänta och se :P
Så allt kan ju hända :D
Här i Arvika så finns det en liten affär som heter Lekhörnan.och de säljer fortfarande Silent Hill The Room för 549 :- ...fast nu är det en lite rea så nu går det för 499 :-.
Men runt Juletid där så blir ju spelen lite billgare så då blire att investera i HR :D
Jag var inne i Gamestop i Karlstad ock köpte GTA EFLC,549 :- tog dom ut för skiten.
Sen kollade ja i Charlottenberg där såg jag det för 349:-.
Samma för Fallout GOTY.