1
Köpråd till telefon
Postat av KLICKA HÄR den 12 Maj 2007, 02:04
19 kommentarer · 12 träffar
Hejsan!
Funderar på att kanske skaffa en ny telefon snart. Tröttnat lite på LG's telefoner p.g.a. dåligt menysystem, usla kameror och dåliga funktioner i övrigt. Har därför istället funderat vääldigt länge på att byta upp mig till en SE k800i, men jag vet inte om jag kommer att bli nöjd. Eftersom jag har trådlöst internet hemma känns wlan i mobilen väldigt eftertraktat. Så tillslut blir de nog en smartphone.
Vad rekommenderar ni för smartphones? Ska helst ligga i en rimlig prisklass (3000-7000kr). Här är lite mer krav:
* WLAN
* Bra kamera (inte bara i antal mpixlar utan även lins osv.)
* Tillbehör: Minneskorten ska vara billiga
* Ska kunna läsa pdf- och excel-filer
* Andra roliga/användbara funktioner
Länka gärna.
Tacksam för svar!
Funderar på att kanske skaffa en ny telefon snart. Tröttnat lite på LG's telefoner p.g.a. dåligt menysystem, usla kameror och dåliga funktioner i övrigt. Har därför istället funderat vääldigt länge på att byta upp mig till en SE k800i, men jag vet inte om jag kommer att bli nöjd. Eftersom jag har trådlöst internet hemma känns wlan i mobilen väldigt eftertraktat. Så tillslut blir de nog en smartphone.
Vad rekommenderar ni för smartphones? Ska helst ligga i en rimlig prisklass (3000-7000kr). Här är lite mer krav:
* WLAN
* Bra kamera (inte bara i antal mpixlar utan även lins osv.)
* Tillbehör: Minneskorten ska vara billiga
* Ska kunna läsa pdf- och excel-filer
* Andra roliga/användbara funktioner
Länka gärna.
Tacksam för svar!