Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

VPU Recover

Postat av proxy den 4 Maj 2007, 00:41
6 kommentarer · 33 träffar
tja, jag har ett problem med mitt grafikkort (Radoen 9250). Det fungerar perfekt i cs osv, men efter ett tag (ibland) så kommer ett felmedelande från vpu recover upp, och ibland låser det sig bara och man måste starta om. Det har även hänt att skärmen bara slocknar.

Efter lite forumletande så kom jag fram till att det kan vara så att det är för varmt, vilket det var när man kände på det också, så ja la in en bordsfläkt som kylde ner kortet ordentligt, men jag får endå felet.

Jag har provat stänga av vpu recover, men det enda som händer är att datorn hänger sig helt, som den ibland gör när man har det på också och man blir tvungen att reboota.

Så jag har slut på idéer faktiskt nu, så plix help! tack på förhand : ) btw. så har jag även en teori om att det kan vara skärmen det är fel på, med tanke på att jag bytt skärm (det funkade med förra).

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..