Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hårddisk fel

Postat av bvs den 3 Maj 2007, 20:07
5 kommentarer · 61 träffar
http://img117.imageshack.us/im g117/9760/mohahvl4.jpg

Tjena. jag har ett förjävligt problem. Jag har två stycken identiska hårddiskar på datorn. Nu har en försvunnit från windows. Den finns i BIOS och i enhetshanteraren, men inte fan finns den i den här datorn.

Min trevliga historia om den är denna. Jag skulle starta upp datorn en trevlig, varm tror jag att den var, dag. Då kommer felmeddelandet: "Operating System not found". VA I HELVETE?! tänkte jag. jag fick ingen alls kontakt med hårddisken så jag installerade om windows på den andra. Nu har jag alltså windows installerat på båda hårddiskarna men bara den ena fungerar. Någon trevlig själ där ute som har/har haft samma problem som jag har nu, som skulle kunna fixa till detta problem.

Jag har försökt med nästan varenda felsökningsprogram som finns och det enda jag kommer fram till är att det är fel i någon sorts "sector".

Hårddiskarna är från Western Digital och de ligger på 250GB.

Tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..