Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fläkt och överklockning!

Postat av +2 den 24 Juni 2004, 15:48
5 kommentarer · 146 träffar
God morgon :P Jag har varit lite off me cs på ca. ett år nu. Min dator sög så mycket att jag lika gärna skulle kunna ha använt den till diverse bombattentat.. ja!. iaf!
Jag har nu fått en *ganska ny dator. 2.8ghz radeon 256mb 120gb hd 512 mb minne o.s.v.
Jag ska även beställa en fläktkontroll, och fler fläktar eftersom chassit innehöll inte en enda fläkt :P Har dock slaktat ett par gamla nätaggregat, så jag har förutom CPU fläkt Radeon fläkten endast 2 st 80mm fläktar. Men jag ska som sagt beställa ytterliagare ett par fläktar och även en ny CPU fläkt. Sen har jag starkt funderat på verklockning, för att verkligen få ut max av datorn. frågan lyder: Hur GÖR man när man överklockar. Och, Hur mycket skulle ni tro att den skulle gå upp i? Jag e ganska mycket n00b på detta, har aldrig sysslar med klockning förr, eftersom jag hade en terror dator.. mmja, det var väl det hela– Tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..