Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min dator fryser, hjälp snälla!

Postat av thehook den 28 April 2007, 19:41
11 kommentarer · 299 träffar
OKEJ, innan ni som inte läst dettta redan läser det så betyder Fryser i sammanhang med en dator att den inte behöver en jävla filt eller att man ska sätta den i ungnen utan det stannar, hackar, står still.

Hej, har fått ett sjukt irriterande problem sedan 2 dagar. Det började med att jag hade köpt nya högtalare, alltid användt headset innan, och jag skulle testa dem med CS. Efter ungefär 2 minuters spelade stannade allt och jag kunde inte göra någo, försökte minimera ctrl+alt+del funkade inte heller. Jag fick helt enkelt starta om datorn genom att trycka på stömmbrtyaren.

problemet var att även efter min omstart så började den frysa lite när som helst typ inom 15 min . Oftast när jag gör något som att byta fönster öppna ett program/mapp osv..

Jag har skannat datorn efter virus, den hittade ett antal fast det var nog ganska väntat eftersom jag inte har använt virus skydd på 3 månader. förändrades dock inget, den fortsatte frysa...

Detta börjar gå mig på nerverna så jag vänder mig nu till er, är det någon som har en ide om vad jag ska göra?

Sjukt tacksam för hjälp, detta problem kommer jag inte klara av länge till.

PS. under tiden jag skrev detta fick jag starta om datorn 3 gånger... Love på FF att man kan komma tillbax där man var:D
Föregående tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..