Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker efter ett s939, AGP-kort

Postat av lossah den 28 Februari 2007, 18:39
14 kommentarer · 27 träffar
Hej!

Jag behöver ett nytt moderkort, har ett MSI K8N Neo2 Platinum 54-G, men jag står inte ut med fryslagget som moderkortet avger, det är grymt irriterande.

Jag har letat som en tok efter ett rekommenderat 939, AGP och som finns på lager. Ett ASROCK 939-DUALSATA är ju min största önskan i dagsläget.

Har kollat på ett Asus A8V, som också finns på lager, men det verkar inte rekommenderas, verkar bli samma problem som jag har just nu.

Ett ECS KV2 Lite hade ju också varit perfekt då det är inom den prisram jag tänkt mig, men det verkar inte rekommenderas, många som verkar ha samma problem som mig även med detta.

Så, ja, ett 939, AGP-kort för max ~750 kr och som finns på lager.

OBS: Inga kommentarer som "Sopa, fixa pci-e, agp är urgammalt!!!" (att man ska behöva skriva detta...)

Inga moderkort som är från Netsuperstore, denna "butik" är inte att lita på för fem öre.

Mycket, mycket, tacksam för svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..