Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ipod + Video = ??

Postat av xhosia den 18 Februari 2007, 12:34
12 kommentarer · 67 träffar
Jo. Jag köpte den senaste 30 GB Ipoden till min far när han fyllde år härom veckan. Nu har smart skaftet försökt att spela upp film etc men det går inget vidare så jag lovade att kolla upp det åt honom villka format som stödjs etc.

HIttade detta på apples ipod sida;

Video

* Video formats supported: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 768 Kbps, 320 by 240 pixels, 30 frames per sec., Baseline Profile up to Level 1.3 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats

Jag förstår verkligen typ ingeting. Är det någon som kan förklara uppåt en ungefär vad som stödjs, vad han kan ladda in i den och liknande. Typ, .avi, xvid eller sådär. jaja, ni fattar :)
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..