Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn hänger sig, klickande ljud.

Postat av Kis_omok den 15 Februari 2007, 10:39
21 kommentarer · 134 träffar
Tjena, det är så här att jag nyligen fått problem med min dator. När jag spelar WoW så kan det ta mellan 10 min och typ 6 timmar innan det händer, men det jag börjat hända oftare och oftare. När den hänger sig så sprakar det i högtalarna och datorn ger ifrån sig ett klickade ljud. Jag är tvugnen att starta om genom knappen på datorn.

Jag har nyligen fått den reparerad, november 2006 tror jag. Då bytte de ut grafikkortet, RAM, moderkortet och lite annat p.ga jag hade andra problem då. Men nu har det börjat igen. Jag får troligen skicka in den igen och vänta 1-2 månader.. Men jag tänkte pröva här och fråga om någon datorkunnig må veta vad problemet är? Den ger alltså ifrån sig ett klickade ljud och allt hänger sig. Det händer tillmestadels då jag spelar WoW, vet inte varför.

Lite data info:
1GB ram
3.4 ghz proc
3x hårddiskar 500gb var
512 mb graffe kort, något nvidia..

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..