Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn hänger sig.

Postat av lillebror den 21 Januari 2007, 01:21
18 kommentarer · 23 träffar
Min dator hänger sig när någonting laddar, typ om jag installerar något så hänger sig typ allt. Muspekaren rör sig över skärmen var 10:e sekund typ, sen efter en stund så flyter det igen. Dessutom så hänger den sig så fort någon skriver till mig på MSN och jag inte har rutan uppe, då fuckar den sig och börjar hacka. Det var inte så förut, bara blev så för någon dag sen. Jag har installerat om drivar till moderkortet, hårddisken, grafik kortet, musen och tangentbordet, om det nu har med saken att göra. Kan även tillägga att jag inte kan omformatera heller, något är riktigt knas, någon som vet vad?

Börjar tröttna på det här jävla skiten nu, kan fan inte lyssna på musik utan att det hackar till typ hela jävla tiden. Kollade på cpu användningen och såg att varje gång det hackar till så går den upp till ~30%, ingen som vet vad som är fel? Skriv inte omformatera för det kan jag inte.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..