1
nytt grafikkort & cs slutade fungera
Postat av essjeenaall den 6 Januari 2007, 21:29
4 kommentarer · 212 träffar
Tjaa, visste inte om jag skulle lägga tråden här lr på counter-strike. Iallafall så köpte jag ett GIGABYTE Geforce 7600 gs 256mb ddr2 häromdagen, installerade nyaste drivrutinerna och allt såg ut att fungera perfekt tills jag startade steam counter-strike. jag kommer in i cs i ca 3 sek innan menyerna kommer upp och sen stängs det ner igen, det kommer inte upp någon varnings ruta lr något sånt. Jag provade installera om cs har provat kanske 10+ olika drivrutiner. det skumma det flyter på riktigt bra i 3dmark 2003 och får bra poäng. provade oxxå att installera need for speed underground och lirade på högsta grafikinställingarna och det fungerade klockrent:)
En gång gick det att starta cs men då kom att det inte gick att köra i OpenGL, alltså fick jag starta i software, provade att ställa in till OpenGL i cs och sen startade det inte?!
frågan är alltså varför inte det går att starta cs?
nån som har haft liknande problem?
Mycket tacksam för svar! guldstjärna till alla som hjälper mig* :)
(AKTA STAVNING)
En gång gick det att starta cs men då kom att det inte gick att köra i OpenGL, alltså fick jag starta i software, provade att ställa in till OpenGL i cs och sen startade det inte?!
frågan är alltså varför inte det går att starta cs?
nån som har haft liknande problem?
Mycket tacksam för svar! guldstjärna till alla som hjälper mig* :)
(AKTA STAVNING)