Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Razer Barracuda Hjälpmedel

Postat av Almen_e den 3 Januari 2007, 21:39
8 kommentarer · 176 träffar
Hejsan gott folk. Eftersom jag inte hitta svaret på det jag är ute efter angående dessa hörlurar så tänkte jag skapa en tråd. Så sökandet utav min fråga har jag alltså gjort.Men inga svar funna.

Har en fråga gällande två hörlurar, står inför ett dilemma.

Jag har Creative Soundblaster Live! 5.1 och är sugen på ett par Razer Barracuda, men som jag läst har folk upplevt klent ljud och svag bas. Jag vill likasåväll inte lägga ut 995kr på dessa hörlurar ifall jagi nte får ut det man ska få ut utav dessa hörlurar trotts att man inte kör via deras egna ljudkort som är optimerat för Razer Barracuda HP-1 Gaming Headsetet.

Ifall dessa hörlurar inte skulle funera bra med mitt nuvarandra ljudkort så undrar jag, vad ska man välja för andra par? För tillfället kör jag med mina utslitna Sennheiser PC150. Funderar även på ett par PC165 eller Steelseries 5H men jag vet inte vad jag ska välja mellan. Väldigt tacksam för svar och folk som har Razer Barracuda skulle vara väldigt tacksam ifall ni skulle berätta vad ni har för ljudkort och vad ni har upplevt för ljudkvalite i bas, musik och spelande. Tack i förhand !!!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..