Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorn startar inte

Postat av xQse den 22 December 2006, 16:02
7 kommentarer · 139 träffar
Jag fick mina nya delar till datorn härom dagen, det är inte första gången jag bygger dator så jag är inte helt grön, men jag har nog varit föskonad från problem tidigare. Nu när jag har satt dit alla delar enligt manualerna och trycker på powerknappen så startar alla fläktar, men skärmen visar no video input. jag börjar bli lite frustrerad eftersom jag inte kan felsöka datorn själv. jag vet att nya och gamla hårddisken fungerar det är de enda. i övrigt vet jag att fläktarna snurrar och att DVDn är hel. jag har provat att starta datorn utan onödiga komponenter såsom hdd och dvd, men det funkar inte, nån som kan något eller?
jäveln har aldrig startat.

HJÄLP MIG!
följande sitter i datorn
AMD x2 4200+, TwinMOS DDR2 PC5300, XFX GeForce 7600GT 256MB GDDR3 XXX på ett Asus M2N-E, nForce 570 Ultra, Seagate Barracuda 320GB 7200 och som systemdisk en cheetah på 10 000rpm som jag haft sedan tidigare.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..